TREK RAIL 9.8

rail-98-2.jpeg
rail-98.jpeg
rail-98-2.jpeg
rail-98.jpeg

TREK RAIL 9.8

7,499.00

Rail 9.8 on pitkäjoustoinen hiilikuidusta tehty sähkömaastopyörä, jonka avulla pystyt nauttimaan maastopyöräilyn hauskimmista puolista enemmän. Se on varustettu uudenmallisella haarukalla, voimansiirrolla ja dropper-satulatolpalla, jotka antavat ainutlaatuisen suorituskyvyn haastavimmille reiteille. Tämä sähkömaastopyörä on ajotuntumaltaan ja ohjattavuudeltaan kovimpien trail-pyöriemme veroinen ja varustettu samalla maastopyöräteknologialla. Eron tavallisiin pyöriin muodostaa Boschin uusi sähköavustusjärjestelmä, jonka tehokkuuden avulla pääset hetkessä mäkien huipulle, jotta voit viettää enemmän aikaa varsinaisessa hauskanpidossa.

  • Uusi, kaikkien aikojen paras Bosch-moottori on pienempi, kevyempi ja entistä tehokkaampi. Sen tuottama sähköavustus tuntuu aiempia moottoreita luonnollisemmalta polkemisen aikana, ja se muodostaa pienemmän ilmanvastuksen

  • Rail sopii yhtä rankkaan ajoon kuin sähköttömät veljensä ja kiidättää sinut hetkessä takaisin mäen huipulle – et tarvitse autokyytiä tai hissiä

  • Trekin irrotettava ja integroitu Removable Integrated Battery (RIB) -akkujärjestelmä näyttää hienolta ja tekee akun käytöstä erittäin kätevää: Akku on sijoitettu kokonaan rungon sisälle tavallista parempaan suojaan ja irtoaa helposti ilman työkaluja. Järjestelmä jättää tilaa myös pullotelineen kiinnittämiselle.

  • RE:aktiv Thru Shaft toimii nopeammin kuin tavallinen iskunvaimennin, joten se pitää pyörän paremmin kosketuksessa maanpintaan ja ajon tehokkaammin hallinnassa

  • Se hyödyntää samaa ainutlaatuista runkoteknologiaa kuin Remedy ja Slash: Mino Linkillä säädettävä geometria, jäykkyyttä parantava Straight Shot -alaputki ja ABP-jarrujärjestelmä (Active Braking Pivot – aktiivinen jarrunivelpiste)

Add To Cart
  • Runko: Päärunko OCLV Mountain -hiilikuitua, takahaarukan putket alumiinia, RIB (Removable Integrated Battery) -akkujärjestelmä, kartioitu emäputki, sisäinen Control Freak -reititys, keinulinkku magnesiumia, Motor Armor -suojus, Mino Link, ABP-järjestelmä, Boost148, 12 mm:n läpiakseli, jousto 150 mm

  • Moottori: UUSI Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, magnesiumrunko, sähköavustuksen yläraja 25 km/h

  • Akku: Bosch PowerTube, 625 Wh, upotettu rungon viistoputkeen

  • Käyttöyksikkö: Bosch Purion

  • Etujousitus: RockShox Lyrik Select Plus -haarukka, DebonAir-jousi, Charger 2 RC -vaimennin, sähkömaastopyörille optimoitu rakenne, kartioitu ohjainputki, offset 42 mm, Boost110, 15 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 160 mm

  • Takajousitus: RockShox Deluxe RT3 RE:aktiv Thru Shaft -iskunvaimennin, DebonAir-jousi, 230x57,5 mm

  • Kiekot: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Shimanon 8/9/10-vaihteinen vapaanapa, Boost110-etunapa, Boost148-takanapa

  • Renkaat: Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 60 tpi, 29x2.60″

  • Vaihteisto: SRAM GX Eagle, 1 x 12 -vaihteinen

  • Jarrut: Shimano SLX M7120, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru, 180 mm:n jarrulevy

  • Runkokoot: S (15,5”), M (17,5”), L (19,5”) ja XL (21,5”)

Tutustu Boschin sähköpyörätekniikkaan valmistajan verkkosivustoilla!