TREK DOMANE SL 7

domane_sl_7.jpg
domane_sl_7_2.jpg
domane_sl_7.jpg
domane_sl_7_2.jpg

TREK DOMANE SL 7

5,199.00

Domane SL 7 on kevyt, kestävyysajoon suunniteltu huippuluokan maantiepyörä, joka kulkee tasaisesti ja tehokkaasti myös silloin, kun käännyt heikkokuntoisemmille sivuteille. Hiilikuiturunko, etu- ja takaosan IsoSpeed-erottimet, huipputason elektroninen voimansiirto ja Bontragerin hiilikuitukiekot muodostavat nopean ja ajomukavuudeltaan hyvän pyörän, joka on valmis kaikenlaisiin tutkimusretkiin.

Tämä pyörä sopii sinulle, jos...

Haluat hiilikuitukiekot, jotka vetävät vertoja pyörän laadukkaalle rungolle ja voimansiirrolle. Olet kokenut maantiepyöräilijä mutta myös hieman seikkailunhaluinen, minkä vuoksi haluat huippulaadukkaan pyörän, joka soveltuu kaikenlaiseen ajamiseen aina arkipäivien kortteliajokisoista viikonlopun tutkimusretkiin.

Tekniset ominaisuudet

Tässä pyörässä on 500-sarjan OCLV-hiilikuidusta tehty runko, etu- ja takaosan IsoSpeed-erottimet, aerodynaamiset Bontrager Aeolus Pro 3 -hiilikuitukiekot, tehokkaat suorakiinnitteiset vannejarrut ja 2x11-vaihteinen elektroninen Shimano Ultegra Di2 -osasarja. Domane SL 7:ssä on myös ulkomuotoa virtaviivaistava sisäinen vaijerireititys, hiilikuituinen satulamasto ja vakaa Endurance-geometria, joka parantaa ajomukavuutta pitkinä pyöräilypäivinä ja rankoilla teillä.

Yhteenveto

Domane SL 7 on kisavalmis hiilikuituinen maantiepyörä, joka on myös valmis kaikkiin seikkailuihin. Elektroninen voimansiirto ja Bontragerin Aeolus Pro 3 -hiilikuitukiekot ovat suurimmat parannukset alemman hintaluokan pyöriin verrattuna.

Pidämme siitä, koska...

  1. Tässä pyörässä on vakiona suorituskykyä runsaasti parantavat hiilikuitukiekot, ja se on Domane-pyöräperheen edullisin malli

  2. Se on kisatason osien, kevyen hiilikuiturungon, hiilikuitukiekkojen sekä ajoa tasoittavien etu- ja takaosan IsoSpeed-erottimien ansiosta ilmiömäinen yleiskäyttöön sopiva maantiepyörä

  3. Osapuolella ei ole kitsasteltu: Elektroninen Shimano Ultegra Di2 -voimansiirto mahdollistaa salamannopean ja tasaisen vaihteensiirron.

  4. Di2-vaihteensiirto pitää vaihtamisen aikana robottimaista ääntä, ja mikäpä on hienompaa kuin pyörä, jossa on yhtä futuristista teknologiaa?

Add To Cart
  • Runko: 500-sarjan OCLV-hiilikuitua, IsoSpeed-erotin etu- ja takaosassa, kartioitu E2-emäputki, BB90-keskiö, suorakiinnitteinen jarru, Power Transfer Construction -rakenne, huomaamattomat lokasuojan kiinnityspisteet, sisäinen vaijerireititys, 3S-ketjunohjuri, DuoTrap S -yhteensopiva, Ride Tuned -satulamasto  
  • Etuhaarukka: Domane, hiilikuitua, hiilikuituinen E2-ohjainputki, suorakiinnitteinen jarru  
  • Kiekot: Bontrager Aeolus Pro 3 Tubeless Ready  
  • Renkaat: Bontrager R2 Hard-Case Lite, 700x28c  
  • Vaihteisto: Shimano Ultegra Di2 2 x 11 -vaihteinen
  • Jarrut: Shimano Ultegra
  • Koko: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 cm